Friday, September 8, 2017

CRYSIS ALL



           කොහොමද ෆෑන්ස් දවස් දෙක තුනක් පරක්කු වුණා.සමාවෙන්න ඕනි.කොහොමද මේ සිරිස් එක එල නේද?ඒ කාලේ තිබ්බ මැසින් වල මේ වගේ ගේම් එකක් ගහන්න තිබ්බ කියන්නේ ඉතින් හම්මේ....මම දැකපු අඩු පීසී එකක ගහන්න පුළුවන් හොඳම ගේමක් තමයි මේක.එහෙම කියන්නේ FarCry ගේම් එක තමයි තිබුනේ මුලින්ම ලෝ පීසී වල ගහන්න පුළුවන් හොඳ ග්‍රැපික් තියෙන ගේම් එකක් විදිහට.නමුත් ඊට නොදෙවෙනි විදිහට මේක ආව.මේකේ පලවෙනි ගේම් එක ඒ දවස් වල ගහපු අය දන්නවා ඇති.අම්මෝ ග්‍රැපික්..අම්මෝ ඇක්ෂන්..ඉතින් ඒ විදිහට 2007 ආපු ගේම් එකක් තමයි 2013 වෙනකන් ඇවිත් නැවතුනේ.ගේම් 3ක් ආව.මේක හදන එන්ජින් එකත් ඔයාලා දන්නවා ඇති Cryengine කිවුවම ගේම් ගහන අය නම් නොදන්නවා වෙන්න බෑ.ඕනිවට වඩා ගේම් සිරිස් එක නිකුත් කරලා චාටර් වුනේ නැති ගේම් සිරිස් එකක්.Crysis 3 අද වෙනකොට ගොඩක් ජනප්‍රියයි.ඒකනම් සුප්පා තමයි.ගේම් එකක් බලන්න ඕනි හැම අතින්ම බැලුවම නියම ගේම් එකක්.ඉතින් මේකේ 3 වෙනි එක ගහන්න ඔයාලට පීසී එක මහා ලොකුවට ඕනි නෑ.C2Due/6GB Ram/GT610 වගේ තිබුනොත් හොඳටම ඇති.මම හැමදාම කියන්න වගේ මේක තමයි මගේ පීසී එක.ඉතින් මේවා ඔක්කොම මම ගහල තියෙන හින්ද තමයි ෂුවර් විදිහට දෙන්නේ.අනික මම බාන ටොරන්ට් ලින්ක් ඔක්කොම මම ගාව තියෙනවා.ඒවායින් අරන් ඉන්ස්ටෝල් කරලා වැඩද බලල තමයි දෙන්නේ.ඒක හින්ද මේවා 100% ෂුවර් බඩු.මමත් ගේම් සේල් කරනවා.කට්ටිය වැඩිය නොදැනුවත් වුනාට.මගෙන් ගන්න අය ඉතින් ඒක දන්නවා.වැඩිය කතා ඕනි නෑ.ලින්ක් ටික දෙන්නම්.පහල ඇති බාගන්න.මම ගියා...ජය වේවා..

Crysis 1 (2007) 5.19GB
Crysis 2 (2011) 6.08GB
Crysis 3 (2013) 9.95GB 

No comments:

Post a Comment