Friday, October 13, 2017

ME-SHADOW OF WAR


 ඔන්න සොරි කිවුව මුලින්ම.වැඩ වැඩි හින්ද මේක දෙන්න ටිකක් පරක්කු උන.මේක මම තාම ගත්තේවත් නෑ.මම ගන්නේ R.G.Machanic එක ආවම තමයි.මේකේ මුලින් කොටස මම දුන්න.ME-SHADOW OF MODOR.ඒක පට්ට.මේක ඊටත් වඩා පට්ට ඇති.LOR බලපු අය දන්නවා සින් එක.ආපු ගමන් හින්ද පොඩ්ඩක් සයිස් එක වැඩි.තව දවසක් දෙකක් යනකොට අඩු වෙයි.බලන් ඉන්න බැරි කට්ටියකුත් ඉන්නවනේ ඒකයි දෙන්නේ.ස්ටෝරියනම් කියන්න දෙයක් නෑ.මොකද ෆිලුම බලල නැති එක්කෙනෙක් නෑ මම දන්නා තරමින්.පොඩි පොඩි වෙනස් කම් එක්ක ඔන්න එහෙනම් බලන් ඉඳපු ගේම් එකක් ආව.ට්‍රේලර් එක බලලම වැඩේ පටන් ගන්න.මම ගියා..වැඩ වැඩි යාලුවනේ..ගේම් පොස්ට් වලින් ගෙන්න ගන්න අයට මගේ ලිස්ට් එකට මේක ඉක්මනින් ඇතුල් කරන්නම්.එහෙනම් බායි..


















SYSTEM REQUIREMENT

Operating System: Windows 7 / Windows 8.1 / Windows 10 ( 64-bit versions)
Processor: AMD FX-4350, 4.2 GHz / Intel Core i5-2300, 2.80 GHz
Memory: 6 GB
Graphics Card: AMD HD 7870 (2GB) / NVIDIA GTX 660 (2GB)
Free space on hard disk: 52 GB 


42.4GB
TORRENT DOWNLOAD 

No comments:

Post a Comment