Monday, September 25, 2017

EASEUS DATA RECOVERY 11.6.0


මේ තියෙන්නේ මටනම් 100% ෂුවර් පට්ට සොෆ්ට් එකක් තමයි.මාත් ගොඩක් රිකවරි සොෆ්ට් පාවිච්චි කරලා තියෙනවා.එකකින්වත් මට මේ තරම් හොඳට රිකවරි කරගන්න බැරි වුණා.පොටෝ වගේ දේවල් ආවත් 4gb වගේ විඩ්යෝ රිකවරි කරන එක අනිත් එවන් මම දන්නේ නෑ..වැඩිය හෙවුවෙත් නෑ.මේකෙන් මම 1ට්.බි. හාඩ් එකක් එහෙම්මම ගත්ත.රිකවරි එකට වෙලා නොගියත් ස්කෑන් එකට නං ගොඩාක් වෙලා යනවා.මගේ ස්කෑන් එකට පැය 9ක් ගියා..වැඩේ ගොඩ හැබැයි.

මේක යුස් කරද්දී නෙට් නං තියෙන්න බෑ..බෑ..බෑ...මයි.එහෙම වුනොත් ආයි මේක ට්‍රේල් එකක් වෙනවා.මම අරන් පාවිච්චි කරපු සොෆ්ට් එකම තමයි මම මේ අප්ලෝඩ් කරලා තියෙන්නේ.ඒ හින්ද දෙපාරක් හිතන්න ඕනි නෑ.ඉන්ස්ටල් කරන විදිහ ඇතුලේ තියෙනවා.සරලවම කිවුවොත් මුලින් සොෆ්ට් එක ගහන්න.ගහල ඔපෙන් කරන්න එපා.ක්ලෝස් කරලා 1ස්ට් ක්‍රැක් ෆෝල්දෙර් එකේ තියෙන එක කොපි පේස්ට් කරන්න.පස්සේ ඔපෙන් කරලා කි ජේන් එකෙන් කි දාන්න.ආයි ක්ලෝස් කරලා 2න්ඩ් ෆෝල්දෙර් එකේ ක්‍රැක් එක දාන්න.එච්චරයි.භාගතකිරිමේදී අපහසුතාවයට ලක් වුවහොත් කමෙන්ට් එකක් දාල තියන්න.නෙත්ත්නම් මගේ එෆ්.බි එකට මැසේජ් එකක් දාන්න.
My FB Account

31MB
DOWNLOAD

1 comment: