Wednesday, December 13, 2017

RED GIANT SUITE UPDATED


සුභ දවසක් යාලුවෝ සියලු දෙනාටම.ම්ම්ම්ම් ඔන්න ඉතින් අදත් අරන් ආව Pluging සෙට් එකක්.මිට ටික දවසකට කලින් නිකුත් වුනානේ Adobe CC 2018 සෙට් එක.ඔන්න Red Giant ල ඒකට හරියන්න එයාලගේ Plugings ටික එලියට දාල තියෙනවා.මේ Pluging ටික ගොඩක්ම ගන්නේ Adobe Affter Effects / Adobe Primere / Adobe Photoshop වලට තමයි.මේකෙන් ගොඩක් වැඩ කරන්න පුළුවන්.විශේෂයෙන්ම Trapcode එකෙන්.මාත් දාල බැලුව.අලුත් දේවල් නම් ටිකක් ඇඩ් කරලා තිබුන.ගොඩාක්ම මම හිතන්නේ මේක Update එකක් විදිහට එවුවේ CC 2018 හරියන්න.Video එඩිට් කරන යාලුවන්ට නම් ඉතින් පට්ට තමයි.ෆිලුම් වල VFX ගොඩාක් මේකෙන් කරනවා.මම පහලින් දානම් තේරුම් ගන්න විඩ්යෝ ටිකක්.එතකොට වැඩේ ලේසි.මේක ගන්න ටොරන්ට් ලින්ක් නම් හම්බුනේ නෑ.තිබුනත් මට ෂුවර් නැති නිසා..ඩිරෙක්ට් ඩවුන්ලෝඩ් තමයි දෙන්නේ.මේකේ Serials ටික මම හොයල දාල ඒ ටික ඔන්න මම අප්ලෝඩ් කළා.ඒක හින්ද දෙපාරක් හිතන්නේ නැතුව බාගන්න.එහෙනම් ගියෝ..
















 



























































 















Magic Bullet Suite 13.0.5
Shooter Suite 13.1.4
Trapcode Suite 14.0.3
Keying Suite 11.1.9
Effects Suite 11.1.11
Universe 2.1

Serials

No comments:

Post a Comment