Thursday, December 21, 2017

TOPAZ PLUGING BUNDLE




 කොහොමද යාලුවනේ ඔයාලට.අදත් ආව සුපිරි ප්ලගින් එකක් අරන්.මේකත් ඉතින් Photoshop වලට තමයි.මමත් මේක දනන් හිටියේ නෑ.අපේ පේජ් එකේ බ්‍රෝ කෙනෙක් තමයි මාත් එකක් කිවුවේ මේක ගැන.එය අරන් එකක් ඒක ඇක්ටිව් කරගන්න බැරුව ඉන්නකොට මට කිවුව ඉතින් හොයල දෙන්න කියල.මාත් හෙවුවා හම්බවුනේ නෑ.පස්සේ ඊයේ බලද්දී බදු හම්බුනා...මේ තියෙන්නේ ඒක.මේක අලුත්ම අප්ඩේට් එක.ඔක්කොම ඇක්ටිව් කරලා බලල තියෙන්නේ.මෙහෙමයි මේකට මාත් අලුත්.ඇත්තටම මට මේ ගැන ලොකු දෙයක් කියන්න දන්නේ නෑ.මොකද මාත් ගත්තේ ඊයේ.ඉතින් මම මේකට හුරුවෙලාම නෑ.ඒක නිසා මේක ගැන පැහැදිලි කරන හොඳ විඩ්යෝ එකක් ගත්ත.එක මම දාන්නම්.එක බලන්න.මේකෙන් ගොඩාක් දේවල් කරන්න පුළුවන් කියල දැනගත්තේ එකෙන්.මොකද පොටෝ එඩිට් කරන්න ආස අය ගොඩක් ඉන්නවා.සමහරුන්ට එකෙක දේවල් හොයාගන්න බැරිවෙනවා.ඒ නිසා තමයි මට හම්බෙන දේවල් මම ඔයාලත් එක්ක බෙදාගන්නේ.අලුත් කට්ටියට කියන්නේ..ඔයාලට දැනගන්න ඕනි දෙයක් තියෙයිනම් අපේ MAGICIANS පේජ් එකට හරි ගෘප් එකට හරි එකතු වෙලා මේවා ගැන දැනගන්න.ඔයාලට මේ වගේ හොයාගන්න අපහසු දේවල් තියෙයිනම් අපිට ඉන්බොක්ස් කරන්න.පුළු පුළුවන් විදිහට කට්ටියටම උදවු කරනවා.මම ආයිත් කියනවා මේක මට අලුත් ඒ නිසයි මම මෙච්චර ටිකක් කිවුවේ...දන්නා අයත් ඇති.මම කරන්නේ මට හම්බෙන අලුත් දේවල් ඔයාලට දෙන එක තමයි.එහෙනම් ජය වේවා..

















955 MB
TORRENT DOWNLOAD 

No comments:

Post a Comment