Wednesday, January 24, 2018

ESET 11 ALL VERSIONS (2018)




  ඔන්න ගෙනාව කිසි කරදරයක් නැති වයිරස් ගාඩ් එකක්.නම කිවුවම ගමන්  හැමෝම දන්නවා ESET.මෙයාලගේ අලුත් සංස්කරණය ඔන්න නිකුත් කරලා ඒ ESET 11.මේකේ Vershion 3ක් තියෙනවා.ඉතින් එකෙන් ඔයාලට කැමති එක අරගෙන දාගන්න පුළුවන්.මම නම් ඉතින් ගන්නේ ඔක්කොම වැඩ තියෙන එක තමයි.අනික මේකට ඇක්ටිවේෂන් කී එකත් තියෙනවා.එක මම දෙනවා.ඒක කල් ඉකුත් වුනත් කිසිම අපහසු තාවයකින් තොරව හොයාගන්න පුළුවන්.මම මට පුළුවන් විදිහට එන එන අප්ඩේට් කී එක දෙන්නම්.ඒ නැතත් ඔයාලට ලේසියෙන්ම හොයාගන්න පුළුවන්.තව දෙයක් මේකෙන් කිසිම විදිහකට අපේ පරිගණකය Slow වීමක් සිදු වෙන්නේ නෑ.අනික තමයි දැන් හැමෝම ගේම් ගහනවනේ.ඉතින් ගොඩක් අයට ඔය ක්‍රැක්..පැච් කියන ඒවා ඕනි වෙනවා.මේකෙන් ඒ කිසිම දෙයක් අල්ලන්නේ නෑ.අල්ලන්නේ නෑ කිවුවම හිතයි මේකෙන් වැඩක් නෑ නේ කියල.නෑ මෙයාල මේක හදල තියෙනවා ගේම් වලට එන ඔය ක්‍රැක් වගේ දේවල් මකල දාන්නේ නැතුව අපිට අපේ පාඩුවේ වැඩේ කරගන්න.මේක නිතරම වගේ පුළුවන් නං අප්ඩේට් එකේ තියාගන්න.එතකොට කිසිම අවුලක් වෙන්නේ නෑ.මොකද මම මේ කියන්නේ අවු 7 ක් විතර මේකත් එක්ක හිටපු හින්ද.දැනට ලෝකේ හොඳම ගාඩ් එක තමයි Bitdefender කියන්නේ.හැබැයි ඉතින් ඒක දාල ගේම් එකක් එහෙම ගහනවා බොරු.මොකද එකට ඔය ක්‍රැක් කියන දේ පෙන්නන්න බෑ.ඔයාල ගන්නවානම් මේකේ  Eset Smart Security Premium එක ගන්න.මොකද එකේ පොඩි විශේෂත්වයක් තියෙනවා.ඒ තමයි ඔයාල Antivirus එකයි Internet Security එකයි අරන් දගලනවට වඩා මේක ගත්තම ඒ දෙකම මේකේ තියෙයි.අපිට ඕනිනම් ඒ දෙකට මාරු කරගන්න වුනත් පුළුවන්.ඊට අමතරව තව පොඩි වැඩ ටිකක් මේකේ තියෙයි මම පහලින් දාන්නම් තේරුම් ගන්න.ඉතින් ඔයාලට ඕනි එකක් අරන් ඔයාගේ පරිගණකය කිසි අවුලක් නැතුව ආරක්ශාකරිව තියාගන්න ගන්නවානම් මේක තමයි භාණ්ඩේ.ඉතුරු විස්තර පහල ඇති..යටින්ම බාගන්නකො..



CNDU-W33D-JECX-XMS9-ACH7
Full Paid Key October 2019

ESET NOD 32 Antivirus 11 x86 
ESET NOD 32 Antivirus 11 x64 

ESET Internet Security 11 x86 
ESET Internet Security 11 x64 

ESET Smart Security Premium 11 x86 
ESET Smart Security Premium 11 x64 


 

No comments:

Post a Comment